K O • Ž U C H . | Casestudy – EasyTask
Děláme přesně to, co nás baví. Kreslíme, píšeme, fotíme nebo točíme videa. Vymýšlíme kreativní strategie pro firmy. Very marketing.
marketing, online marketing, copywriting, marketingová strategie, kreativa, online reklama, obsahový marketing, obsahová strategie, komunikace, komunikační strategie, marketingová komunikace
57627
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-57627,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

O co šlo?

Portál EasyTask sdružuje profesionály z IT, marketingu, administrativy nebo kreativy. Jejich nabídky – mikroslužby – pak následně propojuje s poptávkou firem i jednotlivců, kteří chtějí tyto služby outsourcovat.

Cílem komunikace je dlouhodobě přivádět stále nové a nové profesionály ze všemožných oborů. A samozřejmě také jejich koncové zákazníky.

Jak jsme to provedli?

Pomocí vhodně napsaného PR článku jsme oslovili konkrétní skupinu profesionálů – v tomto případě accountů – profíků z oblasti obchodu.

Sepsali jsme čtivý článek, který obsahoval přidanou hodnotu – dobré rady, jak se stát efektivnějším v povolání obchodního zástupce. Článek obsahoval kromě obecných rad i konkrétní doporučení a táhl čtenáře k vyzkoušení portálu EasyTask.

Článek byl umístěn na známém a navštěvovaném portále, zaměřeném na přímý prodej, obchodní zastoupení, marketing a motivaci – BusinessAnimals.cz.

Co náš článek obsahoval?

CHYTLAVÝ TITULEK

Příručka moderního lovce aneb Jak na dobrý obchod ve 21. století

POUTAVÝ ÚVOD

Jste lovci moderního světa, kteří se snaží sehnat pro svou firmu tu nejtučnější, nejlukrativnější kořist. Stejně jako každý lov, i ten obchoďácký skýtá řadu překážek. Konkurence nikdy nespí a moderní svět je plný nástrah a komplikací, chybí naopak káva zdarma a všudypřítomné zásuvky na vybité telefony.

NÁSTIN ŘEŠENÍ

Hledejte pohodlněji

 

Obchodničina je o hledání. Jakmile jsou stávající kontakty obvolány a osloveny, je třeba jít dál.

Kde ale začít? Ve vedlejším okrese? Nebo to vzít rovnou celostátně? Vše záleží na kapacitě vaší firmy a samozřejmě také vás samotných.

Ideálním místem jsou všemožné databáze a seznamy firem, popřípadě rovnou kontaktů na vedoucí nebo marketingové pracovníky. Ty mají ale jednu velkou nevýhodu – většinou neexistují, a pokud ano, jsou pečlivě chráněny tím, kdo je vytvořil pro svou vlastní potřebu.

SMĚŘUJEME K CÍLI

Přemýšlejte, kterou část vaší práce by šlo efektivně předat jinému specialistovi. Je to telefonování? Odepisování na emaily? Nebo snad samotné, časově náročné schůzování po kavárnách?

Pokud dostatečně prohrábnete lidské zdroje, zjistíte, že lze najít zájemce téměř na jakýkoliv z výše zmíněných úkolů. Nejen že vám odpadnou starosti, protože dejme tomu neradi telefonujete. Pokud navíc zvolíte dobře a nový spolupracovník bude dostatečný profesionál, vaše služby se pohnou nejen kvantitativně, ale také co se kvality týče. A bude to znát.

VÝZVA K AKCI

Zbývalo už jen čtenářům „hodit udičku“ pomocí velkého, barevného tlačítka 🙂

Přečíst celý článek na BusinessAnimals.cz

A jak to celé dopadlo?

Jistě vás zajímá vyhodnocení celé akce. Přečetl si článek vůbec někdo? Proklinul se někdo na web? Učinil registraci? Měl článek zkrátka efekt, jaký jsme od něj očekávali? Po čtrnácti dnech jsme sečetli všechny návštěvy, shlédnutí a prokliky. S výsledkem jsme spokojeni my i samotný EasyTask.

1850

PŘEČTENÍ

Podle údajů o ostatních článcích na webu jsme dosáhli nadprůměrné čtenosti. Poutavý titulek a zajímavé téma zafungovaly spolehlivě,

122

PROKLIKŮ NA WEB

Článek byl směřován k jedinému cíli – přivést čtenáře na registrační podstránku webu EasyTask.

8

REGISTRACÍ

Tolik čtenářů ihned po příchodu na web vyplnilo registrační formulář a začalo používat EasyTask. Další se určitě po důkladném rozmyšlení zaregistrují později a číslo tak bude narůstat.

Tak co, líbilo se?

CHCI PODOBNÝ ČLÁNEK