K O • Ž U C H . | Troubením naše práce nekončí.
Děláme přesně to, co nás baví. Kreslíme, píšeme, fotíme nebo točíme videa. Vymýšlíme kreativní strategie pro firmy. Very marketing.
marketing, online marketing, copywriting, marketingová strategie, kreativa, online reklama, obsahový marketing, obsahová strategie, komunikace, komunikační strategie, marketingová komunikace
57508
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-57508,page-child,parent-pageid-987,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Troubením naše práce nekončí.

Vše je třeba pečlivě analyzovat, vyhodnotit a upravit pro další použití. Pak už nezbývá, než zamířit výš. Tak nashle na Měsíci!

Dobrý nápad přijde vhod, když zrovna:

Zamyslíme se nad strategií

Máte zcela jasnou vizi, kam má vaše firma, značka namířeno? Pokud si nejste zcela jistí, využijte našeho nezaujatého pohledu. Vaši firmu rozebereme na atomy a následně sestavíme doporučený postup k jejímu růstu.

  • analýza současné situace
  • návrh konceptu novéh

Položíme základy vašeho webu

Webové stránky zastarávají rychleji, než byste si mohli myslet. Moderní zařízení vyžadují stále nové upgrady. Poskytneme vám základní rady při tvorbě nové webové stránky. Navrhneme obsah, rozvržení prvků, popřípadě pomůžeme vybrat vhodnou šablonu. Zajistíme také zkušeného programátora, který celý projekt zrealizuje.

  • zhodnocení starého webu
  • návrh konceptu nového webu, grafický koncept
  • doporučení pro správné nastavení SEO (Search Engine Optimalization)
  • výběr vhodné šablony
  • realizace ze šablony – od 5000,- plus cena šablony
  • realizace na klíč – dle složitosti řešení

Vytvoříme kreativu

Každý by chtěl mít tu nejlepší kampaň. Takovou, jakou si budou lidé pamatovat po desetiletí. Nebo jen takovou, která okamžitě vyprodá přeplněné sklady. Každá úspěšná kampaň, reklama, prezentace začíná vynikajícím nápadem – kreativou.

  • prvotní analýza
  • brainstorming a další techniky
  • návrh samotné kreativy
  • vytváření variant návrhu
  • vedení kreativního týmu

Dobrý nápad přijde vhod, když zrovna:

Máte hrubou kostru podnikání, ale pořád to není ono.

Všechen čas padne na práci, vymýšlet prostě není čas.

Současný kreativní tým přestal nosit nápady.

Je třeba přehodnotit současnou, dlouho nezměněnou strategii.

Chci rozlousknout ořech