K O • Ž U C H . | Marketingová strategie a kreativa kampaní
Vymýšlíme kreativní strategie a kampaně firmám, jako je ta vaše! Zhodnotíme současnou marketingovou strategii a navrhneme vylepšení.
marketingová strategie, marketing, kreativa, kreativní kampaně, kreativní marketing
57447
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-57447,page-child,parent-pageid-987,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Jste na samotném začátku?

Pak se nacházíte v tom nejkritičtějším bodě celého procesu. Dobrý nápad je přesně to, co může váš projekt vystřelit nahoru. A my vám ho vymyslíme.

Kompletní strategie

Máte zcela jasnou vizi, kam má vaše firma / značka namířeno? Pokud si nejste zcela jistí, využijte našeho nezaujatého pohledu. Vaši firmu a její image rozebereme na atomy a následně sestavíme doporučený postup k rozkvětu.

  • důkladné seznámení se
  • analýza současné situace
  • tvorba návrhů
  • úprava současné strategie firmy / značky  / produktu
  • budování nové strategie firmy / značky / produktu
  • dohled, konzultace

Základ dobrého webu

Webové stránky zastarávají rychleji, než rohlíky na pultě samoobsluhy. Moderní zařízení vyžadují stále nové upgrady. Poskytneme vám základní rady při tvorbě nové webové stránky. Navrhneme konceptobsah, rozvržení prvků, popřípadě pomůžeme vybrat vhodnou šablonu. Zajistíme také zkušeného programátora, který celý projekt zrealizuje.

  • zhodnocení starého webu
  • úpravy v rámci možností (WordPress)
  • návrh konceptu nového webu, grafický koncept
  • doporučení pro správné nastavení SEO (Search Engine Optimization)
  • výběr vhodné šablony
  • realizace webu ze šablony
  • realizace webu na míru

Kreativa kampaně

Každý by chtěl mít tu nejlepší kampaň. Takovou, jakou si budou lidé pamatovat po desetiletí. Nebo jen takovou, která okamžitě vyprodá přeplněné sklady. Každá úspěšná kampaň, reklama, prezentace začíná vynikajícím nápadem – kreativou.

  • prvotní analýza
  • brainstorming a další techniky
  • návrh samotné kreativy
  • vytváření variant návrhu
  • diskuze
  • vedení kreativního týmu

Dobrý nápad přijde vhod, když zrovna:

Máte hrubou kostru podnikání, ale pořád to není ono.

Všechen čas padne na práci, vymýšlet prostě není čas.

Současný kreativní tým přestal nosit nápady.

Je třeba přehodnotit současnou, dlouho nezměněnou strategii.

Chci rozlousknout ořech